اجازه بهره‌برداری از خاك آذربایجان علیه ایران را نمی‌دهیم
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، سپهبد 'صفر ابی یف' عصر روز دوشنبه در نخستین دور از مذاكرات رسمی با سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی' همتای ایرانی خود در تهران، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان قویترین كشور جهان اسلام یاد كرد.

وی با توجه به تلاش دشمنان دو كشور برای مخدوش كردن روابط تهران و باكو تاكید كرد ، دو كشور باید با مدیریت فضای رسانه‌ای ، اجازه سوء‌استفاده به دشمنان خود را ندهند.

سپهبد'صفر ابی یف' ادامه داد:جمهوری آذربایجان، نیازمند حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان یك قدرت منطقه‌ای است و ما به حسن همجواری معتقد و پایبند هستیم.

وی تصریح كرد، ما خواهان صلح، ثبات و امنیت در منطقه بوده و تقویت همكاری نظامی دو كشور را ضامن صلح و امنیت منطقه می‌دانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح كشورمان نیز در این دیداربا اشاره به زمینه های بسیارخوبی كه برای توسعه بیش ازبیش مناسبات میان تهران و باكو وجود دارد، اظهار داشت: با اراده رهبران دو كشور و پیشنیه روابط تاریخی و مشترك،دشمنان موفق نخواهند شد روابط ایران و جمهوری آذربایجان را مخدوش كنند.

سردار پاسدار احمد وحیدی به تحولات جهانی و شرایط كنونی كشور اشاره كرد و همكاری‌های گسترده منطقه‌ای به ویژه میان همسایگان را سبب رشد،پیشرفت و رفاه ملت‌های منطقه دانست.

سردار وحیدی،بااعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تجهیز و تقویت ارتش جمهوری آذربایجان گفت: ما آمادگی هر حمایتی را كه سبب خوداتكایی ارتش جمهوری آذربایجان شود داریم.

در نخستین دور از مذكرات وزرای دفاع جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، طرفین بر گسترش و تحكیم روابط دوجانبه، حسن همجواری و ارتقای روابط دفاعی میان تهران و باكو تاكید كردند.

سیام*1478* 2023*1580





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , خیابان , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: